Stap 6
Nazorg
Onze zorgplicht jegens u eindigt niet nadat we de financiële producten voor u hebben afgesloten.
In een afrondend servicegesprek zullen we samen met u alle zaken nogmaals grondig doornemen.
Vragen die u
heeft zullen door ons worden beantwoord en daar waar nodig zullen zaken worden opgevolgd en afgerond.
Het leven is aan continue verandering onderhevig. Mede door persoonlijke veranderingen, overheidsbesluiten en
marktontwikkelingen is het van belang dat uw financiële situatie hierbij aan blijft sluiten.
Door middel van
periodiek contact met u zullen wij ons blijven inspannen om te zorgen dat uw financiële situatie optimaal blijft
aansluiten aan uw persoonlijke omstandigheden.
U kunt een keuze maken in welke frequentie wij periodiek
contact met u hebben.
U kunt kiezen uit:
1-jaarlijks persoonlijk updategesprek:
U kiest dan voor ons uitgebreid service abonnement.
Aan deze uitgebreide dienstverlening zijn kosten verbonden.
3-jaarlijks updategesprek:
Hier zijn geen kosten aan verbonden.